Chomiki Pacusie
Godziny pracy oddziału:
- poniedziałek 7.30 – 15.30
- wtorek 7:30 – 15:30
- środa 7:30 – 17:00
- czwartek 7:30 – 15:30
- piątek 7:30 – 17:00
Nauczycielki pracujące w grupie III:
mgr Iwona Przygoda
mgr Marzenna Małgorzata Majtas
mgr Monika Łapińska
pracownik obsługi
Anna Woroszyło
Tematyka tygodniowa w CZERWIEC:
- Dzieci z całego świata
- Moje podwórko
- Wkrótce wakacje
Wiersz "Przyjaciel"
Nie musisz mieć przyjaciół stu,
nie musisz mieć dziesięciu,
wystarczy byś jednego miał,
a to już wielkie szczęście.
Przyjaciel to jest taki ktoś,
kto zawsze cię zrozumie,
gdy dobrze jest – to cieszy się,
gdy źle – pocieszyć umie.
Przyjaciel to jest taki ktoś,
kto nigdy nie zawiedzie,
a poznasz go, bo z tobą jest
gdy coś się nie powiedzie.
Piosenka "Podajmy sobie ręce"
1. Chociaż świat dokoła
dziwny jest i wielki,
A my tacy mali,
mali jak kropelki.
Podajmy sobie ręce
w zabawie i w piosence,
W ogródku przed domem,
na łące zielonej.
Podajmy sobie ręce
przez burze i przez tęcze.
Pod gwiazda daleką,
nad rzeczka i rzeką.
2. Kiedy nagle z bajki
zniknie dobra wróżka.
Kiedy szary smutek
wpadnie do fartuszka.
Refren:
Podajmy sobie ręce
w zabawie i w piosence,
W ogródku przed domem,
na łące zielonej.
Podajmy sobie ręce
przez burze i przez tęcze.
Pod gwiazda daleką,
nad rzeczka i rzeką.
CZERWIEC
GRUPA III- Słownictwo
Ourgroup- nasza grupa
Goodmorning, Hello , Goodbye,Bye, Please, Thankyou
Children – dzieci, Girls- Dziewczyny, Boys- Chłopcy, Friends: przyjaciele
Classroomlanguage – Show me… ( pokaż) , Draw the… ( narysuj), Trace the…( rysuj po śladzie) Colourit … ( pokoloruj to ) , Touch… ( dotknij) , Find…( znajdź) , Match … ( połącz),
Point to the…( wskaż), Count the …( policz..), I wouldlike ..( chciałbym/ chciałabym...)
I can- Potrafię/ I can’t – Nie potrafię
Słownictwo:
Summer – lato
Sun – słońce
Sea – morze
Mountains – góry
Sunglasses – okulary przeciwsłoneczne
Toys – zabawki
Holidays– wakacje
River- rzeka
Lake- jezioro
BookCorner
Jack and The Beanstalk
SZCZEGÓŁOWY ROZKŁAD DNIA
730 – 815
- zabawy indywidualne lub w dowolnie dobranych grupach wg własnych pomysłów dzieci z wykorzystaniem dostępnych zabawek, układanek, gier.
- prowadzenie obserwacji pedagogicznej przez nauczyciela
- praca indywidualna z dzieckiem o specyficznych potrzebach edukacyjnych wspierające rozwój dziecka
815 – 830 ćwiczenia poranne
830– 900 I śniadanie, dyżury, czynności samoobsługowe,
900– 1000
- zabawy i zajęcia organizowane przez nauczycielkę – realizacja zadań edukacyjnych w różnych sferach aktywności: ruchowe, artystyczne, intelektualne, językowe, logiczno-matematyczne, przyrodnicze, eksperymenty, zabawy z wykorzystaniem nowoczesnych technologii komputerowych i informatycznych
- język angielski
1000– 1130
- spacery, wycieczki,
- zabawy dowolne, dydaktyczne, tematyczne, badawcze w sali lub ogrodzie przedszkolnym
1130–1200 II śniadanie, dyżury, czynności samoobsługowe,
1200– 1400
- aktywność ruchowa w ogrodzie przedszkolnym
- udział dzieci w proponowanych przez nauczycielkę zabawach plastycznych, konstrukcyjnych, literackich, umysłowych, sportowych
- zabawy utrwalające i systematyzujące materiał programowy
- praca indywidualna z dziećmi wymagającymi wsparcia w określonych obszarach
1400– 1430 obiad ,dyżury, czynności samoobsługowe,
1430– 1445 relaks, wyciszenie i odprężenie dzieci, słuchanie bajek, relaksującej muzyki,
1445– 1530
- aktywność własna dzieci w sali i w ogrodzie przedszkolnym
- gry i zabawy usprawniające mowę i myślenie dzieci
- prace porządkowo – użyteczne
- kontakty indywidualne z dziećmi i rodzicami – w miarę potrzeb i oczekiwań