Przyjaciele Kubusia Puchatka

Godziny pracy oddziału V:

  • Poniedziałek: 8.00-17.00
  • Wtorek: 8.00-17.00
  • Środa: 7.30-15.30
  • Czwartek: 8.00-17.00
  • Piątek: 7.00-16.00

Nauczycielki pracujące w grupie:

mgr Agata Kraszewska

mgr Małgorzata Jurasz

Pracownik obsługi:

Barbara Kostecka


Tematyka na czerwiec

  1. Dzieci z całego świata.
  2. Moje podwórko.
  3. Żegnamy przedszkole.
  4. Wkrótce wakacje.

Wiersz „Dzieci”

Wszystkie dzieci na całym świecie

są takie same-

lubią skakać na jednej nodze

i lubią zanudzać mamę.

Wszystkie dzieci na całym świecie

śpiewają wesołe piosenki

i byle kamyk

i byle szkiełko

biorą jak skarb do ręki.

Podobno dzieci na całym świecie

bywają niegrzeczne czasem,

lecz to nie u nas,

nie w naszym mieście -

to gdzieś za górą, za lasem.

Piosenka „Podajmy sobie ręce”

1.Chociaż świat dokoła dziwny jest i wielki,

a my tacy mali, mali jak kropelki.

Ref:Podajmy sobie ręce

w zabawie i w piosence,

w ogródku, przed domem,

na łące znajomej.

Podajmy sobie ręce

przez burze i przez tęcze,

pod gwiazdą daleką

nad rzeczką i rzeką.

2.Kiedy nagle z bajki zniknie dobra wróżka,

kiedy szary smutek spadnie do fartuszka.

Ref:Podajmy...

3.Choć nas czasem dzielą nieprzebyte góry,

nieskończone drogi, zachmurzone chmury.

Ref:Podajmy...


 CZERWIEC

GRUPA   IV i V   - SŁOWNICTWO

Ourgroup- nasza grupa

Hello;  Goodbye;  Bye– bye;  Children – dzieci;  Teacher – nauczycielka;  Girls- Dziewczyny;  Boys- Chłopcy

 

Mainreceptivelanguage

Hello; How areyou?;   I’mgood;  I’mgreat;  I’mwonderful;I’mtired, I’mhungry, I’m not sowell;Bye, byegoodbye; Sit down;  Stand up;  Make a big/small circle, „I like..”

Piosenki na powitanie i pożegnanie: „Hello, hello”, „Bye, bye, goodbye”

 

Tematyka zajęć:

„Shapes” – kształty

Circle – koło, diamond – diament, square – kwadrat, heart - serce

Song/Piosenka – „The shape song”

 

„Rainbow” - tęcza

Rainbow – tęcza, pink – różowy, purple – fioletowy, orange – pomarańczowy, yellow – żółty, red – czerwony, blue – niebieski, green - zielony

Song/Piosenka –„I cansing a rainbow”

 

„Summer” – lato

Beach – plaża, sand – piasek,sun - słońcelake – jezioro, mountains - góry

Song/Piosenka –„Action song for kids”

 

 

 


RAMOWY ROZKŁAD DNIA- GRUPA V

  1. 30 -8.15
  • Zabawy dowolne lub organizowane przez nauczycielkę / zabawy indywidualne lub w dowolnie dobranych grupach z wykorzystaniem dostępnych gier, układanek, zabawek oraz pomocy do rozwijania inteligencji wielorakich- pomoce plastyczne, muzyczne, ruchowe, teatralne
  • Rozmowy okolicznościowe
  • Prowadzenie obserwacji pedagogicznych przez nauczyciela oraz prac indywidualnych wspierających rozwój dziecka

8.15 –8.30  –  zabawy ruchowe, ćwiczenia poranne

  1. 30- 9 .00 – I ŚNIADANIE , dyżury, czynności samoobsługowo- opiekuńcze,  kulturalne spożywanie posiłku
  1. 00 – 11.30
  • Zabawy i zajęcia organizowane przez nauczycielkę- realizacja zadań edukacyjnych w różnych sferach aktywności
  • Spacery, wycieczki, zabawy dowolne, dydaktyczne, tematyczne, badawcze w sali lub ogrodzie przedszkolnym
  • Udział w przedszkolnych uroczystościach
  • Zabawy w sali przy niesprzyjających warunkach atmosferycznych
  • Udział w zajęciach dodatkowych rytmika , język angielski , religia
  1. 30- 12. 00 – II ŚNIADANIE , dyżury, czynności samoobsługowo- opiekuńcze, kulturalne spożywanie posiłku
  1. 00 – 12.30 – relaks , udział dzieci w proponowanych przez nauczycielkę zabawach

12.30-14.00 –zajęcia dodatkowe oraz koła zainteresowań.

  • chór
  • koła zainteresowań: koło plastyczne, koło origami, koło teatralne, warcaby
  • zabawy w ogrodzie przedszkolnym
  • udział dzieci w proponowanych przez nauczycielkę zabawach plastycznych, konstrukcyjnych, literackich, umysłowych
  • zajęcia wyrównawcze i indywidualne stymulujące rozwój dziecka
  • zabawy dydaktyczne utrwalające i systematyzujące materiał programowy
  • zabawy z cyklu: Opowiadamy, gramy, zwyciężymy,
  • czytanie literatury dziecięcej
  1. 00- 14. 30- OBIAD , dyżury, czynności samoobsługowo- opiekuńcze, kulturalne spożywanie posiłku
  1. 30 – 14. 45 relaks, wyciszenie i odprężenie dzieci, słuchanie bajek, relaksującej muzyki
  1. 45- 17.00
  • zabawy swobodne w ogrodzie przedszkolnym lub w sali ( tematyczne, konstrukcyjne)
  • aktywność własna dzieci w sali i ogrodzie przedszkolnym
  • praca indywidualna z dziećmi wymagającymi wsparcia w określonych obszarach
  • kontakty indywidualne z dziećmi i rodzicami – w miarę potrzeb i oczekiwań
  • prace porządkowo- użyteczne

Informujemy Państwa, iż Konsultacje indywidualne w naszej grupie odbywają się w zależności od potrzeb Rodziców.

Jednocześnie prosimy o wcześniejsze ustalenie terminu spotkania z nauczycielkami ze względów organizacyjnych .

Przedszkole Samorządowe nr 48 "Bajkowa Kraina" w Białymstoku
  • ul. Pogodna 8, 15-354 Białystok
  • kom. 505 396 196
  • tel. 085 742-84-81
  • fax 085 742-51-14
  • e-mail: ps48@um.bialystok.pl
  • ps48.edu.bialystok.pl
Powrót na początek strony