- Poniedziałek: 8.00-17.00
- Wtorek: 8.00-17.00
- Środa: 7.30-15.30
- Czwartek: 8.00-17.00
- Piątek: 7.00-16.00
Nauczycielki pracujące w grupie:
mgr Agata Kraszewska
mgr Małgorzata Jurasz
Pracownik obsługi:
Barbara Kostecka
Tematyka na czerwiec
- Dzieci z całego świata.
- Moje podwórko.
- Żegnamy przedszkole.
- Wkrótce wakacje.
Wiersz „Dzieci”
Wszystkie dzieci na całym świecie
są takie same-
lubią skakać na jednej nodze
i lubią zanudzać mamę.
Wszystkie dzieci na całym świecie
śpiewają wesołe piosenki
i byle kamyk
i byle szkiełko
biorą jak skarb do ręki.
Podobno dzieci na całym świecie
bywają niegrzeczne czasem,
lecz to nie u nas,
nie w naszym mieście -
to gdzieś za górą, za lasem.
Piosenka „Podajmy sobie ręce”
1.Chociaż świat dokoła dziwny jest i wielki,
a my tacy mali, mali jak kropelki.
Ref:Podajmy sobie ręce
w zabawie i w piosence,
w ogródku, przed domem,
na łące znajomej.
Podajmy sobie ręce
przez burze i przez tęcze,
pod gwiazdą daleką
nad rzeczką i rzeką.
2.Kiedy nagle z bajki zniknie dobra wróżka,
kiedy szary smutek spadnie do fartuszka.
Ref:Podajmy...
3.Choć nas czasem dzielą nieprzebyte góry,
nieskończone drogi, zachmurzone chmury.
Ref:Podajmy...
CZERWIEC
GRUPA IV i V - SŁOWNICTWO
Ourgroup- nasza grupa
Hello; Goodbye; Bye– bye; Children – dzieci; Teacher – nauczycielka; Girls- Dziewczyny; Boys- Chłopcy
Mainreceptivelanguage
Hello; How areyou?; I’mgood; I’mgreat; I’mwonderful;I’mtired, I’mhungry, I’m not sowell;Bye, byegoodbye; Sit down; Stand up; Make a big/small circle, „I like..”
Piosenki na powitanie i pożegnanie: „Hello, hello”, „Bye, bye, goodbye”
Tematyka zajęć:
„Shapes” – kształty
Circle – koło, diamond – diament, square – kwadrat, heart - serce
Song/Piosenka – „The shape song”
„Rainbow” - tęcza
Rainbow – tęcza, pink – różowy, purple – fioletowy, orange – pomarańczowy, yellow – żółty, red – czerwony, blue – niebieski, green - zielony
Song/Piosenka –„I cansing a rainbow”
„Summer” – lato
Beach – plaża, sand – piasek,sun - słońcelake – jezioro, mountains - góry
Song/Piosenka –„Action song for kids”
RAMOWY ROZKŁAD DNIA- GRUPA V
- 30 -8.15
- Zabawy dowolne lub organizowane przez nauczycielkę / zabawy indywidualne lub w dowolnie dobranych grupach z wykorzystaniem dostępnych gier, układanek, zabawek oraz pomocy do rozwijania inteligencji wielorakich- pomoce plastyczne, muzyczne, ruchowe, teatralne
- Rozmowy okolicznościowe
- Prowadzenie obserwacji pedagogicznych przez nauczyciela oraz prac indywidualnych wspierających rozwój dziecka
8.15 –8.30 – zabawy ruchowe, ćwiczenia poranne
- 30- 9 .00 – I ŚNIADANIE , dyżury, czynności samoobsługowo- opiekuńcze, kulturalne spożywanie posiłku
- 00 – 11.30
- Zabawy i zajęcia organizowane przez nauczycielkę- realizacja zadań edukacyjnych w różnych sferach aktywności
- Spacery, wycieczki, zabawy dowolne, dydaktyczne, tematyczne, badawcze w sali lub ogrodzie przedszkolnym
- Udział w przedszkolnych uroczystościach
- Zabawy w sali przy niesprzyjających warunkach atmosferycznych
- Udział w zajęciach dodatkowych rytmika , język angielski , religia
- 30- 12. 00 – II ŚNIADANIE , dyżury, czynności samoobsługowo- opiekuńcze, kulturalne spożywanie posiłku
- 00 – 12.30 – relaks , udział dzieci w proponowanych przez nauczycielkę zabawach
12.30-14.00 –zajęcia dodatkowe oraz koła zainteresowań.
- chór
- koła zainteresowań: koło plastyczne, koło origami, koło teatralne, warcaby
- zabawy w ogrodzie przedszkolnym
- udział dzieci w proponowanych przez nauczycielkę zabawach plastycznych, konstrukcyjnych, literackich, umysłowych
- zajęcia wyrównawcze i indywidualne stymulujące rozwój dziecka
- zabawy dydaktyczne utrwalające i systematyzujące materiał programowy
- zabawy z cyklu: Opowiadamy, gramy, zwyciężymy,
- czytanie literatury dziecięcej
- 00- 14. 30- OBIAD , dyżury, czynności samoobsługowo- opiekuńcze, kulturalne spożywanie posiłku
- 30 – 14. 45 relaks, wyciszenie i odprężenie dzieci, słuchanie bajek, relaksującej muzyki
- 45- 17.00
- zabawy swobodne w ogrodzie przedszkolnym lub w sali ( tematyczne, konstrukcyjne)
- aktywność własna dzieci w sali i ogrodzie przedszkolnym
- praca indywidualna z dziećmi wymagającymi wsparcia w określonych obszarach
- kontakty indywidualne z dziećmi i rodzicami – w miarę potrzeb i oczekiwań
- prace porządkowo- użyteczne
Informujemy Państwa, iż Konsultacje indywidualne w naszej grupie odbywają się w zależności od potrzeb Rodziców.
Jednocześnie prosimy o wcześniejsze ustalenie terminu spotkania z nauczycielkami ze względów organizacyjnych .