SZCZEGÓŁOWY ROZKŁAD DNIA- GRUPA V
7:30 -8.15
Zabawy dowolne lub organizowane przez nauczycielkę / zabawy indywidualne lub w dowolnie dobranych grupach z wykorzystaniem dostępnych gier, układanek, zabawek oraz pomocy do rozwijania inteligencji wielorakich- pomoce plastyczne, muzyczne, ruchowe, teatralne
Rozmowy okolicznościowe
Prowadzenie obserwacji pedagogicznych przez nauczyciela oraz prac indywidualnych wspierających rozwój dziecka
8.15 –8.30 – zabawy ruchowe, ćwiczenia poranne
8.30- 9 .00 – I ŚNIADANIE , dyżury, czynności samoobsługowo- opiekuńcze, kulturalne spożywanie posiłku
9.00 – 11.30
Zabawy i zajęcia organizowane przez nauczycielkę- realizacja zadań edukacyjnych w różnych sferach aktywności
Spacery, wycieczki, zabawy dowolne, dydaktyczne, tematyczne, badawcze w sali lub ogrodzie przedszkolnym
Udział w przedszkolnych uroczystościach
Zabawy w sali przy niesprzyjających warunkach atmosferycznych
Udział w zajęciach dodatkowych rytmika , język angielski , religia
11.30- 12. 00 – II ŚNIADANIE , dyżury, czynności samoobsługowo- opiekuńcze, kulturalne spożywanie posiłku
12.00 – 12.30 – relaks , udział dzieci w proponowanych przez nauczycielkę zabawach
12.30-14.00 –zajęcia dodatkowe oraz koła zainteresowań, zabawy w ogrodzie przedszkolnym
udział dzieci w proponowanych przez nauczycielkę zabawach plastycznych, konstrukcyjnych, literackich, umysłowych, zajęcia wyrównawcze i indywidualne stymulujące rozwój dziecka, zabawy dydaktyczne utrwalające i systematyzujące materiał programowy
14.00- 14. 30- OBIAD , dyżury, czynności samoobsługowo- opiekuńcze, kulturalne spożywanie posiłku
14.30 – 14. 45 relaks, wyciszenie i odprężenie dzieci, słuchanie bajek, relaksującej muzyki
14.45- 16.30 zabawy swobodne w ogrodzie przedszkolnym lub w sali ( tematyczne, konstrukcyjne), aktywność własna dzieci w sali i ogrodzie przedszkolnym, praca indywidualna z dziećmi wymagającymi wsparcia w określonych obszarach, kontakty indywidualne z dziećmi i rodzicami – w miarę potrzeb i oczekiwań, prace porządkowo- użyteczne