Smerfy
Godziny pracy oddziału:
7.30 - 15.30
Nauczycielki:
mgr Małgorzata Jurasz
mgr Patrycja Krysiewicz
mgr Małgorzata Anna Kiryluk
Pracownik obsługi:
Joanna Lenczewska
Tematyka tygodniowa wKWIETNIU
- Wiosna na wsi
- Zwierzęta prehistoryczne
- Dbamy o ziemię
- Moja miejscowość, mój kraj
W KWIETNIU zapoznamy się z piosenką
- Depce konik, depce,
do stajenki nie chce,
żeby do Marysi,
poleciałby jeszcze.
- W podwóreczku naszym
studzieneczka stoi.
Kto jedzie, to jedzie,
konika napoi.
III. Siwy konik, siwy,
uzdeczka jedwabna,
czy duża, czy mała
Kurpianeczka zgrabna.
W KWIETNIU zapoznamy się z wierszem „Powitanie wiosny”
Wiosna, wiosna już na łące,
więc zwierzęta dają koncert.
Konik polny ma skrzypeczki,
gitary – trzy biedroneczki.
Na pianinie gra dżdżownica,
motyl harfą się zachwyca,
a w perkusję wali żuk,
podśpiewując: − Uf, uf, uf.
Wokalistka – pszczółka Bze –
ciągle śpiewa: − Ble, ble, ble.
Gdy na koncert wpadł skowronek,
to już był koncertu koniec.
KWICEIŃ
GRUPA I i II - SŁOWNICTWO
Ourgroup- nasza grupa
Hello; Goodbye; Bye– bye; Children – dzieci; Teacher – nauczycielka; Girls- Dziewczyny; Boys- Chłopcy
Main receptive language
Hello; How are you?; I’m good; I’m great; I’m wonderful; I’m tired, I’m hungry, I’m not so well; Bye, bye goodbye; Sit down; Stand up; Make a big/small circle
Piosenki na powitanie i pożegnanie: „Hello, hello”, „Bye, bye, goodbye”
Tematyka zajęć:
The sea - Morze
Sea – morze, fish – ryba, ocotpus – ośmiornica, whale – wieloryb, shark – rekin, jellyfish – meduza, starfish - rozgwiazda
Song/Piosenka – „Down in the blue sea”